Friday, February 6, 2009

Doaku Untukmu, Kerajaan "Baru" Negeri Perak!

BismiLlaahi Wal HamduliLlaah
________________________________________
Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami menjadikan-Mu sebagai pendinding (kepada musuh2) kami, dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan mereka.

Wahai Tuhan kami, binasakanlah kesempurnaan mereka, dan pecah-belahkanlah kumpulan/kesatuan mereka, dan gagapkanlah perkataan mereka (melalutkan kereka), pecah belahkanlah hati-hati mereka, goyahkanlah pendirian mereka, dan hantarkanlah anjing ke atas mereka dari anjing-anjing suruhanMu, wahai Tuhan Yang Maha Gagah Perkasa, wahai Tuhan Yang Maha Berani, wahai Tuhan Yang Maha Berdendam, wahai Allah tuhan kami, turunkanlah ke atas mereka kemarahan dan kesakitan dariMu yang tidak mampu ditolak oleh kaum yang berdosa.

Wahai Tuhan kami, wahai Tuhan yang menurunkan al-Kitab (al-Quran), dan wahai yang menjalankan awan, dan wahai yang menghancurkan tentera al-Ahzab, hancurkanlah mereka dan bantulah kami ke atas mereka dan goyangkanlah mereka.
________________________________________

Siapa yang tidak tahu wajah sebenar mereka? Siapa yang tidak mengikuti kisah2 kezaliman dan kerakusan mereka? hanya orang yang tertutup hatinya dan beku mindanya yang tidak mahu mengambil hirau nasib umat Islam dan rakyat Malaysia sahajalah yang tidak akan bertemu dengan kebenaran di sebalik semua kemelut ini.

Wahai kerajaan "baru" negeri Perak, ALlah maha berkuasa dan maha merancang. Ingat!perancangan ALlah maha hebat, jauh dari apa yang mampu dirancang oleh manusia. Aku cukup teruja dengan pemanggil2 radio IKIM dalam siri salam jumaat pagi tadi. Ada beberapa pemanggil yang menyebut, "Ingatlah, kamu hanya akan dapat rasa gembira buat sementara waktu, tunggulah PRU13 akan datang". Tidak kurang juga yang melabelkan tindakan mereka seakan2 sama dengan rejim zionis la'natuLlaah.

Apa2 pun, sebagai seorang mahasiswa, aku hanya berharap agar segalanya kembali dalam keadaan yang baik, moga2 ALlah merahmati seluruh negeri Perak dan seluruh umat Islam.

“Janganlah kamu makan harta-harta diantara kamu dengan jalan haram dan kamu bawa (berikan) kepada hakim-hakim untuk kamu makan sebahagian dari harta-harta manusia (orang lain) dengan cara kedosaan walhal kamu mengetahui.” (alBaqarah, 177)

Sabda Nabi s.a.w, “Laknat Allah atas orang yang memberi suap dan orang yang menerima suap dalam hukum”

Selamat berjuang buat pemimpin yang ku hormati, DS Ir Nizar Jamaluddin. Ucapan beliau penuh dengan tinta2 ilmu yang sangat diperlukan buat mengisi jiwa2 rakyat yang dahagakan ketenangan dalam suasana Islam.

WaLlaahu'alam.

No comments: