Tuesday, July 6, 2010

Selamat Bertemu Kembali!


blog ini dalam proses pengubahsuaian

BismiLlaahi Wal HamduliLlaaah

Apa khabar semua pengunjung yang dihormati? Setelah 3 bulan menyepi, akhirnya blog ini kembali jaga dari tidur yang lena. Ku harapkan terjaga ini untuk mula menyumbang idea, bukannya jaga yang kosong, penuh dengan angan-angan dan idea-idea yang gagal diterjemahkan dalam bentuk penulisan yang penuh manfaat.

AlhamduliLlah juga kerana mulai semalam, 05 Julai 2010, aku mula melangkah ke level yang seterusnya dalam urusan pelajaranku, melangkah ke tahun klinikal yang pastinya dipenuhi dengan asam, garam dan gula kehidupan yang perlu aku rasai dan wajib aku tempuhi dengan penuh sabar dan tabah. Moga langkahku ini diberkati dan dirahmati.

Ku petik nasihat seorang guru dalam sebuah bukunya, "tidaklah perlu kamu pinta kejayaan dari Tuhanmu, tapi pintalah keberkatan dan rahmatNya dalam perjalanan kamu menuju kejayaan". InsyaALlah, kejayaan pasti tiba untuk mereka yang berikhtiar dan bertawakkal.

Wassalam.

3 comments:

Ummu Iffah said...

salam...congratz..sukenyaa baca entry abang...sikit pun takpe, yang penting bermanfaat dan mengubat rindu pembaca2 sekalaian..hehe

teh said...

Selamat kembali!!!mood pon dah berubah

SEEPOT SEEDOT said...

moga berjaya...