Saturday, August 8, 2009

Hari Ulangtahun Kelahiran Anakku

Iffah cuba-cuba pakai topi birthday party..

BismiLlaahi Wal HamduliLlaah..

Hari ni bertarikh 16 Sya'ban 1430H, genap setahun sudah umur anak sulong kami, Iffah Mardhiyyah yang lahir pada 15 Sya'ban 1429H. Semalam ada buat makan2 sikit bersama family, sambut untuk ulangtahun kelahiran sepupunya Syifa' sekali. Saja, rapat2kan hubungan sekeluarga.

Majlis ni hasil rancangan mak long iffah dan ummu-iffah sekali. AlhamduliLlaah jadi jugak akhirnya walaupun jauh jugak perjalanan syifa' sekeluarga tu, dari kelantan.


Iffah dengan Syifa'.. Pelik Iffah tengok sepupunya sedih2 time hepi

Bila nak berjalan ni, Iffah. Dah setahun dah umur ni. Ke nak ikut sepupunya Areena yang mula berjalan masa umur setahun 3 bulan. Lambat lagilah nak tunggu. Lenguh asyik kena dukung. huhu.

Erm.. Comel tak?.. Ish, kena betulkan sikit nih.. dah senget..

Ok, semoga berkat umur Iffah. Selamat hari lahir.

Wassalam

3 comments:

NUR SYIFA' IZZATI said...

ayah lang..selamat hari lahir juga buat ayah lang..sedap la nasi beriani ayam boxing tu..lain kali, ayah lang beli lagi ye..

abu 'iffah said...

memang sedap pun.. tapi syifa' tak makan habis pun.. kalu nak beli lagi, kena laa habiskan

cahaya_solehah said...

abg alng tlg beli je, ayah yg bayar..haha..

~MEMBURU CINTA HAQIQI~